Usein kysyttyä

Onko haalareita vielä jäljellä?
Valitettavasti haalareista on jäljellä enää muutamia L- sekä XL kokoja. Odotamme uutta haalarierää saapuvaksi vuoden loppuun mennessä. Tiedotamme haalareiden saapumisesta sosiaalisessa mediassa.

Missä voin uusia jäsenyyteni?
Jäsenyyden voi uusia Helga Pointilla, paikallisyhditysten toimistoilla tai verkossa.

Yritin maksaa jäsenyyteni verkossa, mutta saan virheilmoituksen.

Uusi opiskelija: Tämä johtuu lähes poikkeuksetta siitä, ettei tietojasi löydy rekisteristämme. Otathan tällöin yhteyttä opintotoimistoosi ja pyydät heitä lisäämään sinulle tietojen luovutusluvan. Tietosi siirtyvät rekisteriimme 1-2 arkipäivässä, jonka jälkeen maksaminen onnistuu!
Muut: Lähetä sähköpostia osoitteeseen jasenpalvelu@helga.fi ja tarkistamme jäsenrekisteristä tietosi.

Maksoin kolme päivää sitten jäsenmaksuni netissä, mutta Frank ei vieläkään tunnista tietojani. Missä vika?
Verkossa maksettujen jäsenyyksien kirjaamisessa kestää hieman pidempään, sillä pankkien välinen rahansiirto ottaa aikansa. Kun rahat ovat siirtyneet, pääsemme kirjaamaan sinut jäseneksi ja Frank aktivoituu käyttöösi 1-2 arkipäivässä.

Maksoin vuoden jäsenyyden, mutta Frank App näyttää jäsenyyteni viimeiseksi voimassaolopäiväksi 31.1.2018.Mikäli olet maksanut vuoden jäsenyyden niin ei hätää. Jäsenrekisterissämme jäsenyytesi on kirjattu oikein ja Frank App päivittää jäsenyytesi automaattisesti tammikuun 2018 aikana.

Frank Appissa tai opiskelijakorttitilauksessa on ongelmia.
Käythän ensin lukemassa Frank FAQ:n.
Mikäli et löytänyt ratkaisua ongelmaasi olethan yhteydessä sähköpostiin  info@frank.fi.